سرو موتور استون ESTUN ETS

سرو موتور استون ESTUN ETS

مزایای درایوهای سری Flex Drive ETS در مقایسه با سری متداول Pronet

1⃣ امکان ساپورت 5 مدل موتور مختلف فقط با یک درایو حتی به صورت ترکیبی از 2 رنج توانی مختلف،که موجب سهولت در طراحی ماشین و تسهیل خدمات رسانی ماشین سازان به مشتریان خود میگردد.
2⃣ امکان سنکرون کردن موتورها به صورت داخلی با استفاده از پارامترهای درایو بدون نیاز به سیم کشی سخت افزاری کنترلی که در ماشین الات صنعتی CNC چوب،هوابرش،پلاسما،چاپ و… کاربرد زیادی دارد.
3⃣ به دلیل ساختار درایو میزان صرفه جویی در مصرف برق با این درایو به مراتب از درایوهای دیگر بیشتر است.
4⃣ حجم سیم کشی کمتر در تغذیه درایو و ارتباطات شبکه که در زمان و هزینه صرفه جویی میشود.
5⃣ابعاد نصب کوچک که نسبت به درایوهای رایج سریPronet حدود نصف فضای تابلو را اشغال میکند.
6⃣ قیمت با صرفه اقتصادی

سروموتور استون 

سرو موتور استون ESTUN ETS : سروهای سری ETS برند ESTUN در سه سال گذشته در سبد کالایی این برند قرار گرفته و باتوجه به قابلیت اطمینان بالا و توانایی های ویژه و منحصر به فرد به سرعت در بازار ایران در حال قرار گرفتن بعنوان انتخاب اول صنعتکاران هستند. این درایوها قابلیت اتصال به 2 موتور و یا سه موتور با توان متفاوت و یا یکسان را به طور همزمان دارند که البته هر کدام از موتورها به صورت کاملا مستقل قابل کنترل هستند.

سروو هاي سري ETS در مقايسه با سرووهاي تك علاوه بر صرفه جويي هزينه از ٢٠ تا ٣٥ درصد باعث كاهش فضاي تابلو ، كاهش سيم كشي و كاهش مصرف برق مي شوند و امكاناتي نظير امكان gantry كردن تنها با يك پارامتر و يا كپي كردن پارامترهاي يك محور در محور ديگر تنها با يك فانكشن است.

اریا صنعت مهر عامل فروش سرو درایو های Estun میباشد.
سروو موتورهای استون(ESTUN)ساخت چین دارای گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش می باشد 

مشخصات سرو موتور استون ESTUN ETS

SERVO MOTOR ESTUN