تعمیر سرو موتور زیمنسSIEMENS

simens

تعمیر سرو موتور زیمنس SIEMENS

تعمیر موتور سروو زیمنس SIEMENS
سروو موتورهای زیمنس SIEMENS دریافت شده به آریا صنعت مهر

، تحت ارزیابی کامل برای شناسایی علت خرابی قرار می گیرند. فرآیند تعمیر سروو موتور زیمنس شکسته شما را به مشخصات کارخانه برمی گرداند، درست مثل اینکه یک موتور جدید خریداری کرده اید.

تعمیر صحیح سروو موتور زیمنس شما نیاز به ارتباط خوب با کارخانه و همچنین اطلاعات فنی اصلی با مشخصات صحیح سروو موتور دارد. موتورها را فقط می توان در حالت “در حال کار” تعمیر کرد، مگر اینکه این اطلاعات حیاتی به راحتی در دسترس باشد. منابع ما به ما این امکان را می دهد که اطمینان حاصل کنیم که موتور شما مطابق با استانداردهای کارخانه خود در دستگاه شما عمل می کند.

هدف ما این است که یک سروو موتور زیمنس را به شما بدهیم که به حالت جدید بازسازی شده است. روند تعمیر ما این مراحل را دنبال می کند:

ارزیابی سروو موتور زیمنس شما
آریا صنعت مهر کلیه قطعات الکتریکی و مکانیکی را بررسی می کند. سروو موتورهای زیمنس از هر دو جنبه منحصر به فرد هستند، ارزیابی ما برای موارد زیر بررسی می شود:

بلبرینگ مناسب است
مکان مناسب
شفت های خروجی فرسوده
فلنج های خورده و/یا شکسته
سنسور هال معیوب و خروجی سرعت سنج AC

تعمیر موتور سروو

ما هر گونه مشکلی را که در طول ارزیابی خود پیدا می کنیم، با ساخت مجدد یا تعمیر، تعمیر هر قطعه ای که با مشخصات کارخانه مطابقت ندارد، برطرف می کنیم. فرآیند ما شامل:

روتور اپوکسی با آهنرباهای جدید
آهنرباهای روتور را دوباره مغناطیس کنید.
روتور دوباره باند با مواد نواری جدید برای محافظت از آهن ربا.
فلنج جلویی سروو موتور زیمنس جدید را با استفاده از فلنج قدیمی و ابعاد کارخانه تولید کنید.
تمام سیم پیچ ها را تعمیر کنید. هر دو سیم پیچ سروو موتورهای AC و DC شسته، پخته و آزمایش می شوند.
نگهدارنده های برس و لوله های عایق Bake-O-Lite را در موتورهای DC تعمیر یا تعویض کنید.
لحیم کاری مجدد، تعویض و تعمیر به بازخورد – حسگرها و رمزگذارها.
اسیلوسکوپ سروو موتور زیمنس دوباره مغناطیسی شده سروو موتور زیمنس
روتوری که داخل موتور با آهنرباهای شکسته ضبط شده بود. با روتوری مقایسه کنید که آهنرباهای جدیدی روی آن اپوکسی شده است، دوباره مغناطیسی شده اند و دوباره باند شده اند تا اطمینان حاصل شود که آهنرباها در سرعت های بالا روی روتور باقی می مانند

  • تست اولیه
    در طول فرآیند مونتاژ، هر تعمیر موتور سروو زیمنس بارها با هم ترکیب می شود. برخی از آزمایشات ما عبارتند از:

    تست کنید تا مطمئن شوید که هیچ قطعه الکتریکی زمینی در سروو موتور وجود ندارد (تست مگر).
    تمام استاتورهای AC حداقل تا 1500 ولت تست شده اند.
    پس از فرآیند پخت، آرمیچرهای سروو موتور DC از طریق تست نوار به میله عبور می کنند. این آزمایش نشان می دهد که آیا شورت یا باز شده در سیم پیچ وجود دارد.
    تراز بازخورد سروو موتور.

  • مونتاژ موتور
    پس از تعمیر و تست اولیه، موتورهای زیمنس دوباره مونتاژ می شوند. فرآیند مونتاژ ما اغلب اجزای موتور داخلی را بهبود می بخشد. موتورهای مونتاژ شده ما از موارد زیر استفاده می کنند:

    یاتاقان های آب بندی شده درجه بالا – ما احساس می کنیم که هر تعمیر موتور سروو زیمنس با یاتاقان های مهر و موم شده عمر طولانی تری خواهد داشت، زیرا آب بندی ها از ورود کثیفی و آلودگی به داخل بلبرینگ جلوگیری می کنند.
    کانکتورهای جایگزین، با مهر و موم ارتقا یافته و یکپارچگی مکانیکی برای طول عمر بیشتر کانکتور و احتمال کمتر آلودگی از طریق کانکتورها.
    تمام مهر و موم های جدید، حلقه های O، واشرها و کانکتورها – اطمینان حاصل کنید که سروو موتور زیمنس شما از آلودگی مایع محافظت می شود.
    پوشش اپوکسی دو قسمتی برای محافظت بیشتر – همان پوشش مورد استفاده در زیردریایی های نیروی دریایی

  • تست نهایی موتور زیمنس تعمیر شده شما
    هنگامی که موتور تعمیر و بازسازی شد، موتور شما را بر روی درایو زیمنس درست مانند موتور شما کار می کنیم. تست نهایی به ما امکان می دهد تمام مراحل قبلی را در فرآیند تعمیر موتور سروو زیمنس بررسی کنیم.

    همچنین به ما این امکان را می دهد که سروو موتور زیمنس را با ولتاژ کامل و جریان کامل قابلیت موتورها راه اندازی کنیم. درایوهای جدید به طور مداوم خریداری می شوند تا با آخرین فناوری های سازنده به روز بمانند.

  • درج اطلاعات مشتری به طور دقیق 
    قبل از ارسال، آریا صنعت مهر تمام پلاک های نام جدید را برای هر یک از تعمیرات سروموتور ما ایجاد می کند. این پلاک‌های نام جدید شامل تمام داده‌های اصلی موتور، و همچنین نام، شماره شغل و کدهای تاریخ آریا صنعت مهر  است. این به مشتریان امکان ردیابی را در رابطه با تعمیر موتور آنها می دهد.