الکترو موتور گاماک

گاماک

الکترو موتور گاماک

الکتروموتور گاماک
 
 
گاماک یک شرکت تولید کننده الکتروموتورهای صنعتی است. این شرکت در سال ۱۹۷۳ تأسیس شده و محصولات خود را در بیش از ۱۰۰ کشور جهان عرضه می‌کند. الکتروموتورهای گاماک از طراحی و تولید با کیفیت بالا و قابلیت اطمینان برخوردار هستند و در صنایع مختلفی مانند صنعت خودروسازی، صنعت نفت و گاز، صنعت معدن و صنعت آب و فاضلاب استفاده می‌شوند. این الکتروموتورها دارای قدرت و کارایی بالا، مصرف انرژی کم و عمر طولانی هستند. همچنین، گاماک خدمات پس از فروش حرفه‌ای و قابل اعتمادی را برای مشتریان خود فراهم می‌کند.
 

انواع الکتروموتور گاماک ترکیه

الکتروموتورموتور سه فاز 

الکتروموتور تکفاز 

الکتروموتور ترمزدار گاماک

الکتروموتور گاماک از توان 0.18 کیلوات تا 1مگاوات در دورهای 750 و 1000 و 1500 و 3000 دور طراحی و تولید می شود. موتور Gamak در دو سری ساخته می شود

  • الکتروموتور گاماک با پوسته آلومینیوم AGM
  • الکتروموتور گاماک با پوسته چدن GM

تفاوت این دو سری الکتروموتور در جنس پوسته آن ها می باشد. قاعدتا الکتروموتور با توان پایین با جنس بدنه آلومینیوم و الکتروموتور با توان بالا با بدنه چدن هستند. در این بین الکتروموتور از توان ۷.۵ کیلوات تا ۳۷ کیلوات با جنس بدنه چدن و هم آلومینیوم بنابر نیاز کاربر تولید و عرضه می شود. موتور گاماک با جنس بدنه آلومینیوم در صنایع که نیاز به خنک کاری موتور می باشد و موتور دائما در حال کار می باشد خنک کاری راحت تری نسبت به مدل چدنی خود دارد و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

از الکتروموتور گاماک با جنس بدنه چدن بیشتر در صنایع سنگین که با گیربکس یا مستقیما با دستگاه مورد نظر در ارتباط هست و نیاز به عدم لرزش دارد و یا مکان های خورنده که به بدنه موتور آسیب می رساند از موتور گاماک با جنس بدنه چدن مورد استفاده قرار می گیرد.

الکتروموتور ترمزدار گاماک

انواع موتور گاماک قابلیت نصب ترمز بر روی خود را دارند. دینام ترمزدار گاماک می تواند با مگنت آماده ترک EMF Dereli بر روی الکتروموتور بدون هیچ ماشین کاری نصب و آماده استفاده گردد. همچنین ترمز موتور گاماک می تواند از هر برند اروپایی مانند برند LENZE و یا ترمز ایرانی قابل نصب بر روی موتورGamak هستند.

سیم پیچ موتور گاماک

شرکت گاماک از معدود شرکت هایی می باشد که سیم پیچ داخل الکتروموتور که قلب تپنده موتور محسوب می شود را خود تولید می کند. با توجه به تولید سیم پیچ در شرکت گاماک و همخوانی تمامی اجزا با هم که در یک مجموعه تولید شده اند بیشترین راندمان و کیفیت خروجی را در خروجی این محصول شاهد هستیم.

 

الکتروموتور گاماک AGM با پوسته آلومینیوم

الکتروموتور گاماک AGM با پوسته آلومینیوم یک نوع الکتروموتور است که برای استفاده در برنامه های صنعتی و تجاری طراحی شده است. پوسته آلومینیوم این الکتروموتور به آن مقاومت و سختی بیشتری می بخشد و از طریق انتقال حرارت بهبود یافته، به خنک شدن بهتر موتور کمک می کند. الکتروموتور گاماک AGM با پوسته آلومینیوم دارای ویژگی های فنی برجسته ای است. این الکتروموتور دارای کارایی بالا، صدا کم، وزن سبک و ابعاد کوچک است. همچنین، این الکتروموتور دارای عمر طولانی و نیاز به نگهداری کمتر است. از دیگر ویژگی های الکتروموتور گاماک AGM با پوسته آلومینیوم می توان به مقاومت در برابر شرایط سخت محیطی، عملکرد استاندارد در دماهای بالا و پایین، و قابلیت استفاده در محیط های خطرناک اشاره کرد. به طور کلی، الکتروموتور گاماک AGM با پوسته آلومینیوم یک گزینه مناسب برای استفاده در برنامه های صنعتی و تجاری است که نیاز به عملکرد بالا، مقاومت در برابر شرایط سخت محیطی و عمر طولانی دارند.

الکتروموتور گاماک GM با پوسته چدن

الکتروموتور گاماک GM با پوسته چدن یک نوع الکتروموتور است که برای استفاده در صنایع مختلف مانند صنایع نفت و گاز، صنایع شیمیایی، صنایع فولاد و غیره طراحی شده است. پوسته چدن این الکتروموتور به عنوان یک پوشش محافظ بر روی بخش های داخلی الکتروموتور استفاده می شود و به آن کمک می کند تا در برابر ضربات و خرابی های مکانیکی مقاومت کند. همچنین، پوسته چدن به عنوان یک عایق حرارتی عمل می کند و از انتقال حرارت از بخش های داخلی الکتروموتور به محیط جلوگیری می کند. الکتروموتور گاماک GM با پوسته چدن معمولاً دارای عمر طولانی، کارایی بالا و قابلیت اطمینان بالا است.

مشخصات فنی الکتروموتور گاماک

الکتروموتور گاماک که یکی از بهترین الکتروموتورهای بازار ایران می باشد در انواع متعددی به شما عزیزان ارائه می گردد، که از جمله آن می توان به پوسته چدن و آلومینیوم اشاره نمود که در جدول مربوطه دقیقا مشخص شده است که کدام فریم سایز با جنس پوسته آلومینیوم و کدام با جنس چدن عرض می گردد. محدوده توان این محصولات از 0.6 تا 1000 کیلووات می باشد و در دورهای 750 تا 3000 تولید می شوند. همچنین الکتروموتور گاماک در دو سری AGM و GM وارد کشور می گردد.

مشخصات فنی الکتروموتورGamak

  • کلاس راندمان IE2
  • جنس بدنه : چدن و آلومینیوم
  • کلاس عایقی : F
  • کاس حفاظتی : IP55
  • شرایط کارکرد : دائم کار S1
  • دور الکتروموتور : ۳۰۰۰ – ۱۵۰۰ – ۱۰۰۰ – ۷۵۰
  • نحوه نصب : پایه B3 و فلنج B5 استاندارد IEC
  •