الکترو موتورومات RPM700 سه فاز

الکترو موتورومات RPM700 سه فاز

الکترو موتورومات RPM700 سه فاز

پوسته و در کاسه های الکتروموتور های سه فاز Vemat

کلیه پوسته های الکتروموتور های وماتتا سایز فریم 132 از جنس آلیاژ آلومینیوم سبک ریخته گری شده و غنی توسط تیغه های مغناطیسی استفاده شده است.درکاسه و پایه این نوع الکتروموتور ها نیز از جنس همین آلیاژ سبک می باشند.برای سایز های 160 تا 355، جنس بدنه و درکاسه ها از جنس چدن می باشند که به صورت یکجا، بدنه و پایه از یک یونیت با آلیاژ یکسان تولید شده اند.

الکتروموتور های سه فاز ومات از سایز فریم 160 مجهز به یه حلقه بلند کننده جهت حمل و نقل آسانتر می باشند.سایز فریم های 56 تا 355 دارای بدنه استوانه ای شکل که در سطح آن ها به صورت طولی به منظور کمک کاهش تلفات حرارتی قرار داده شده ، میباشند.

شکل در کاسه سایز فریم 132 از جنس استیل برای قرار دادن بلبرینگ به منظور سنتر(در مرکز قرار گرفتن) شافت و افزایش طول عمر الکتروموتور می باشد.

روتور و شافت

کلیه الکتروموتور های ومات دارای روتور آلومینیومی ریخته گری شه دوبل هستند.کلیه روتور ها بالانس دینامیکی هستند.عدد لرزش شافت بر اساس استاندارد N می باشد.بر اساس درخواست، این عدد می تواند به عدد  و بالاتر ارتقاء یابد. میزان لرزش بوسیله موتور هایی که در دور آرام میچرخند و بر اساس ولتاژو فرکانس تعریف شده بر اساس استاندارد ISO2324، اندازه گیری می شود.

ترمینال باکس و ورودی کابل

ترمینال باکس موتور های سایز فریم 56 تا 180 در قسمت بالای فریم قرار گرفته و می تواند در موقعیت های مختلف بر اسا درخواست قرار بگیرد. در موتور های از سایز 200 تا 355، ترمینال باکس به طور معمول در سمت راست فریم قرار گرفته و میتواند در 4 حالت (چرخشی)90 درجه ای قرار گیرد.بر اسا درخواست میتوان ترمینال بامس را در سمت چپ فریم قرار داد.

بلبرینگ ها

الکتروموتور های ومات از سایز 56 تا 180 دارای بلبرینگ های ساچمه ای Pre-Lubricated(بدون نیاز به روغن کاری) هستند.

الکتروموتور های سایز 200 تا 355 دارای بلبرینگ های با قابلیت روغنکاری و دارای یونیت گریس خور هستند. این نوع بلیرینگ ها دارای طول عمر 3000 ساعت در حالت کوپل مستقیم پیش بینی گردیده اند.

فن خنک کننده

اطلاعات فنی و جنس فن های خنک کننده طی جدول ذیل مشخص گردیده است:

 درجه حفاظتی

انتخاب درجه حفاظتی مناسب الکتروموتور مورد استفاده، یکی از ضروریات مهم جهت افزایش طول عمر کاری و حداکثر کارایی الکتروموتور ها می باشد که با توجه به شرایطی که الکتروموتور در آن بکار گرفته میشود، دارد.

انواع حفاظت ها که در استاندارد IEC 34-5 که با سمبل استاندارد IP(International Protection) و ترکیبی از یک عدد سه رقمی مشخص گردیده است.

– اولین رقم بیانگر حفاظت در برابر برخورد تصادفی اجسام خارجی می باشد.

– دومین رقم مشخص کننده مقاومت در برابر مایعات می باشد.

– سومین رقم مقاومت مکانیکی را نشان میدهد.

 کلیه الکتروموتور های Vemat  بر اساس استاندارد مشخص شده تحت IP55 در تطابق استاندارد IEC 34-5 می باشد.

Efficiency

الکتروموتور های ومات در تطابق با استاندارد های جهانی، کلیه پارامتر های مورد نظر جهت کاهش مصرف انرژی را رعایت کرده است.این اصول خصوصا در استاندارد های اروپایی  EU  که استانداردهای اتحادیه اروپا که هدف اصلی آنها کاهش مصرف انرژی است، لحاظ گردیده است.

Efficiency بالا یکی از استاندارد های اصلی الکتروموتور های ومات می باشد.

مصرف کم انرژی در هر دو سطح کاربری عمومی و کاربری های صنعتی دغدغه اصلی شرکت ومات در تولید و طراحی الکتروموتور ها میباشد.دقیقا به همین دلیل شرکت ومات همواره تحقیقات گسترده در راستای دستیابی به پیشرفت های تکنولوژی به منظور یافتن راه هایی که منجر به کاهش مصرف انرژی در تولیدات میشود را به انجام می رساند.

الکترو موتورومات RPM700 سه فاز